معرفی 3 ابزار برتر سال 2018 برای ارسال پوش نوتیفیکیشن


ابزارهای متعددی در جهان برای استفاده‌ی مناسب و هدفمند از پوش نوتیفیکیشن طراحی شده که در این نوشتار به معرفی چند مورد از برترین‌ ابزارهای سال 2018 می‌پردازیم. در ایران هم شرکت‌های سرویس دهنده خدمات پوش نوتیفیکیشن وجود دارد که سرویس پوشه با فعالیت از سال 1394 یکی از سرویس‌دهندگان قدیمی فعال در این حوزه محسوب می‌شود.
بیشتر بخوانید

تاریخچه پوش نوتیفیکیشن، از اولین‌ها تا پیشگامان توسعه


در ابتدای قرن جدید مساله این بود که چگونه مشتریان تلفن‌های همراه به طور موثری با برنامه‌های موبایلی ارتباط برقرار کنند؟ آن‌ها چیزهای زیادی برای دیدن و تجربه دارند و زمان کمتری برای تصمیم‌گیری و واکنش دارند. همه‌ی ما از پیام‎‌های نامرتبط و زیاد در صندوق‌های پستی‌مان گله‌مندیم و زمانی را به جدا کردن و یافتن پیام‌های مورد علاقه خود اختصاص می‌دهیم. گاهی منتظر پیام مهمی هستیم و علاقه‌مند هستیم به محض رسیدن پیام از آن مطلع شویم.

بیشتر بخوانید

ابزار به‌روزرسانی به نسخه جدید پوشه


همانطور که در این مطلب بیان شد،‌ گوگل اعلام کرده است که شما می‌بایست برنامه‌‌های خود را تا تاریخ 8خرداد با کتابخانه FCM به‌روزرسانی کنید. با توجه به اینکه برخی از توسعه دهندگان تعداد زیادی اپلیکیشن دارند و یا اینکه با استفاده از اپلیکیشن‌سازها برنامه‌های خود را ساخته اند، در این به‌روزرسانی با مشکلاتی روبرو شده‌اند. برای حل مشکل این توسعه دهندگان به صورت موقت ابزاری در کنسول پوشه قرار داده شده است که با استفاده از آن می‌توانید کتابخانه جدید پوشه را در فایل APK اپلیکیشن قرار دهید.

بیشتر بخوانید

وب پوش پوشه، کامل تر از گذشته در اختیار شماست.


در روزهای پایانی سال 1397 پوشه از سرویس وب پوش خود به طور کامل رونمایی کرد. این خدمت پیش از این نیز در اختیار تعدادی از کاربران قرار داشت اما با تلاش تیم فنی پوشه این سرویس اکنون با امکاناتی بیشتر از گذشته و با ظاهر گرافیکی بسیار زیباتر در اختیار همه‌ی کاربران قرار دارد.

بیشتر بخوانید