کاربران شما چه اپلیکیشن‌های مشابهی را نصب دارند؟

 

 

 

در ماه‌های گذشته و با تلاش تیم فنی پوشه، یکی از ویژگی‌های قدیمی سرویس پوشه بهبود یافته و به تازگی در دسترس همه‌‌ی کاربران قرار گرفته است. این ویژگی کمک می‌کند تا صاحبان اپلیکیشن‌ها بتوانند همانند وب‌سایت‌ها اطلاعات و تحلیل‌های خوبی از وضعیت اپلیکیشن خود به دست آورند.

بیشتر بخوانید

چگونه از آنالیتکس پوشه برای ارتباط بهتر با مخاطبان خود استفاده کنیم؟

یکی از ویژگی‌ها و خدماتی که سرویس پوشه در داشبورد پنل مدیریتی خود ارائه می‌کند ارائه نمودارهایی از تحلیل و آنالیز ویژگی‌های کاربران شما است. شما بر مبنای این اطلاعات و داده‌ها می‌توانید کاربران خود را بهتر بشناسید و بر مبنای آن پیام‌های موثرتری برای آنان ارسال نمایید.


در صفحه کنسول خود و در قسمت نصب ها 4 نمودار می‌بینید حاوی اطلاعات و داده‌هایی در مورد مشخصات دستگاه مورد استفاده توسط کاربر شما می‌باشد.


مدل گوشی:



صفحه نمایش:



نسخه اندروید:



برند دستگاه:

بیشتر بخوانید

مدیریت دسترسی، امکانی جدید در کنسول پوشه

 

حالتی را در نظر بگیرید که شما عضو یک تیم هستید و همزمان بر روی چند اپلیکیشن مختلف مشغول فعالیت هستید. در این حالت ممکن است مسئولیت مدیریت هر یک از اپلیکیشن‌ها بر عهده‌ی یک شخص باشد و شاید به دلایلی مایل باشید به اعضای تیم خود  اجازه دهید تا به کاربران سایر اپلیکیشن‌های شما اعلان ارسال کند. سرویس پوشه این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با تعریف حق دسترسی برای سایر اعضای تیم خود به آن‌ها نیز اجازه ارسال پوش نوتیفیکیشن دهید. در روش به اشتراک‌گذاری اپلیکیشن‌ها شما می‌توانید اپلیکیشن‌های خود را با دیگر پنل‌ها به اشتراک‌ بگذارید یا از دیگر پنل‌ها اپلیکیشن‌هایی را برای ارسال اعلان به اشتراک بگیرید.

بیشتر بخوانید