ایمیل، پیامک یا پوش‌نوتیفیکیشن؟ مساله این است

پوش نوتیفیکیشن

یکی از مدیران بازاریابی موفق این روزهای اکوسیستم استارتاپی تعریف می‌کرد پدرش در ارومیه از سال‌ها قبل کتاب فروشی داشت و بعد از ظهور پدیده‌ای به نام موبایل شروع به گرفتن اطلاعاتی از مشتریان مثل شماره تماس و مقطع تحصیلی خود یا فرزندشان کرده بود. هر وقت نزدیک امتحانات می‌شد یا کتاب جدیدی به مغازه می‌رسید، از دفترش نگاه می‌کرد و به مشتری‌ها به اسم خودشان و با لحنی خوب پیامک می‌فرستاد: «مادر عزیز این کتاب جدید که برای امتحانای پسر گلت مناسبه الان در مغازه‌ی بنده موجوده.» به همین دلیل سالیان سال است که این مغازه‌ی قدیمی در آن محل مشتری‌های زیاد و وفاداری دارد و اینجاست که باید بگوییم این مارکتینگ است!

بیشتر بخوانید