توقف ارسال تبلیغات نامتعارف

همه ما با ابزارهایی که مثل شمشیر دولبه هستند آشنایی داریم. ابزارهایی که استفاده و قصد ماست که آن‌ها را تبدیل به ابزاری مفید یا مضر می‌کند. پلتفرم‌ها و خدمات کسب‌وکارهای امروزی هم یکی از این شمشیرهای دولبه هستند. اکثریت کاربران از آن‌ها در راستای اهداف حرفه‌ای و درست استفاده می‌کنند و عده‌ای متاسفانه به کاربردهای آزاردهنده و غیرحرفه‌ای رو می‌آورند و در درازمدت باعث آسیب به وجهه این کسب‌وکارها می‌شوند. در این مطلب نگاهی به این دسته از کاربران پوشه می‌اندازیم و اقدامی که از امروز، ۲۷ مرداد ۹۷، در مورد آن‌ها صورت خواهد گرفت را اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

دریافت توکن‌های FCM

برای تسهیل فرایند انتقال برنامه‌نویسان عزیز ایرانی از سرویس وان‌سیگنال، فرمی آماده شده‌است که می‌توانید با وارد کردن APP ID و  Rest API Key در آن، اقدام به دانلود لیست توکن‌های FCM یوزرهایتان کنید.
با ارسال این لیست به ایمیل پوشه می‌توانید در پنل جدیدتان پیام را به صورت همزمان به کاربرهای جدید و قدیمی برسانید. 
البته باید در نظر داشته باشید تمام امکانات وان‌سیگنال برای ارسال پوش از این طریق در دسترس نخواهد بود.

برای دسترسی به این دو مقدار ابتدا وارد پنل وان سیگنال خود شوید و بر روی برنامه‌ی مورد نظر خود کلیک کنید. درصفحه ی باز شده ابتدا بر روی گزینه setting در بالای صفحه کلیک کنید:

در بالای صفحه دست راست گزینه keys and ids را انتخاب کرده و مقدارهای APP ID و  Rest API Key را به همراه api key و sender id گوگل خود در این سایت وارد نمایید تا ما برنامه ی شما را در پنل پوشه قرار دهیم


بیشتر بخوانید

از وان‌سیگنال به پوشه

اگر در حوزه برنامه‌نویسی موبایل و وب متخصص باشید حتما این روزها با خبر تحریم سرویس وان‌سیگنال مواجه شده‌اید. وان سیگنال سرویسی برای ارسال نوتیفیکیشن به کاربران اپلیکیشن‌های موبایل است که چندین کسب‌وکار ایرانی هم به خدمات این محصول اعتماد کرده بودند. پس از اینکه وان سیگنال بدون خبر قبلی و ناگهان، دسترسی کاربران ایرانی را به سایت خود محدود کرد، برنامه‌نویسان و صاحبان کسب‌وکارهای مبتنی بر موبایل که مشتری وان‌سیگنال بودند، با نگرانی به دنبال انتخاب یک سرویس جایگزین هستند. 

در این پست می‌خواهیم راهکار پیشنهادی جایگزین را معرفی و نقاط مشترک و متفاوت آن با وان‌سیگنال را بررسی کنیم. اگر شما هم در میانه‌ی تصمیم‌گیری برای انتخاب یک سرویس جدید هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید