پوشه؛ روایت یک تغییر

تغییر پوشه

بسیاری از کسب‌وکارها و توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای موبایل و وب با سرویس پوشه آشنا هستند. چهار سال است که پوشه همراه شما است. حالا پس از گذشت چهار سال خوشحالیم اعلام کنیم پوشه با توسعه‌ی محصول و امکانات و خدماتی تازه، در خدمت کسب‌وکارها و کاربران آن‌ها است و ارتباط میان کسب‌وکار و مخاطب بیش از پیش آسان می‌شود. هم‌زمان با این تغییرات بخشی از خدمات گذشته‌ی پوشه هم به شرکت پایش و نمایش دانش (پوش‌پُل) واگذار شده است. 

پاسخ به نیازهای استارت‌آپ‌ها با سرویسی پایدار

پوشه سال ۹۴ متولد شد. در آن سال سرویس‌های ایرانی و خارجی موجود را بررسی کردیم و سرویسی ساده و متناسب با کسب و کار ایرانی پیدا نکردیم. پس خودمان دست به کار شدیم و با تیمی ۷ نفره سرویسی برای ارسال پوش بالا آوردیم و محصول پوشه را برای ارسال پوش‌نوتیفیکیشن ارائه کردیم. سادگی استفاده از سرویس پوشه، آموزش و پشتیبانی مطلوب باعث شد پوشه جای خودش را بین برنامه‌نویسان ایرانی باز کند.

در این مدت سعی کردیم نیازهای استارت‌آپ‌ها را بررسی کنیم و محصول را به گونه‌ای توسعه دهیم که نیازهای آن‌ها را به خوبی پاسخ دهد. پوش‌نوتیفیکیشن یکی از راه‌های پرطرفدار ارتباط با کاربر است و تلاش ما بر ارائه‌ی سرویسی بوده که دغدغه‌ی برنامه‌نویسی و فنی صاحبان کسب‌وکارها را از بین ببرد تا تمرکز فقط روی تولید متنی اثربخش و جذاب باشد.

بسته شدن سرویس‌های خارجی و یا تحریم کردن ایران مشکل دیگری بود که استفاده‌کنندگان از سرویس‌های پوش نوتیفیکیشن خارجی به آن دچار بودند. در پوشه ما این مشکل را با ارائه‌ی زیرساختی پایدار حل کردیم تا کسب‌وکارها دیگر دغدغه‌ی افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها و یا از بین رفتن اطلاعات‌شان در سرویس مورداستفاده‌شان را نداشته باشند.

تحلیل داده، نقطه‌ی تمایز پوشه

از ابتدای کار تلاش ما در پوشه بر تسهیل ارتباط میان برند و مشتری بوده است. ارتباط میان صاحبان کسب و کار و کاربر به جذب حداکثری مخاطب کمک می‌کند. در واقع با شناخت بهتر مشتری و ارسال پیام متناسب می‌توان او را حفظ کرد. در این ارتباط داده‌هایی که براساس رفتار مخاطب جمع‌آوری می‌شوند نقش کلیدی دارند. با تحلیل داده‌ها و بررسی رفتار مخاطب می‌توان به حرکات او پی برد و برای آینده و چگونگی ادامه‌ی ارتباط برنامه‌ریزی کرد.

در این ۴ سالی که از فعالیت پوشه می‌گذرد، ما داده‌های ارزشمندی جمع‌آوری و تحلیل کرده‌ایم؛ پوشه بیش از ۳۰ میلیون کاربر و ۸۰ میلیون نصب فعال را تجربه کرده است، ۶ هزار برنامه‌نویس از سرویس استفاده کرده‌اند و یک میلیارد بار روی تلفن‌های همراه نصب شده است. حجم زیاد این داده‌ها و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به کسب‌وکارها کمک می‌کند کاربران‌شان را بهتر بشناسند، با او به موثرتر ارتباط بگیرند، بازخوردهای این ارتباط را دریافت کنند و برای بهبود آن برنامه‌ریزی کنند.

حفظ و ارتقا کیفیت سرویس با استانداردهای بالاتر

ارتباط با موبایل و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف روزبه‌روز در حال توسعه است و ما در سرویس پوشه برای رابطه‌ای با بهره‌وری بالا و شناخت بهتر کاربر و ارائه خدمات متناسب دست به کار شده‌ایم. محصول جدید پوشه با حفظ امکانات قبلی، برای کسب‌وکارها بهینه‌سازی شده است.

در نسخه‌ی جدید پوشه امکانات و ویژگی‌های متعددی اضافه شده است که به کمک صاحبان کسب‌وکار می‌آیند. در پوشه‌ی جدید می‌توان کاربران خود را با توجه به رفتارشان دسته‌بندی کرد و به آن‌ها نوتیفیکیشن‌های خودکار از پیش تعریف شده فرستاد و یا تنظیم کنید وقتی کاربر به محلی وارد یا خارج می‌شود،‌ پیامی را دریافت کند. پوشه +AI و پیاده سازی اختصاصی سرویس پوش نوتیفیکیشن از دیگر امکانات اضافه شده به پوشه است که به مرور در آینده معرفی خواهند شد.

برای دیدن بقیه امکانات پوشه اینجا را ببینید.

همچنین پوشه مثل گذشته در سه بستر اندروید، IOS و وب فعالیت می‌کند و تمام جامعه مخاطبین کسب‌وکارها را تحت پوشش قرار می‌دهد.

سیستم جدید قیمت‌گذاری پوشه

سیستم قیمت‌گذاری پوشه از این پس به صورت ماهانه است. کسب‌وکارها می‌توانند با توجه به خدماتی که نیاز دارند از میان طرح‌های پوشه انتخاب کنند. برای دیدن طرح‌‌های جدید پوشه اینجا را ببینید.

واگذاری بخشی از خدمات

تا پیش از گسترش خدمات پوشه برای کسب‌وکارهای بزرگ، پوشه عمدتا روی خدمت به اپلیکیشن‌های کوچک‌تر که بیشتر در بخش تبلیغات فعال‌تر بودند تمرکز داشت. با تغییرات جدید، کاربران این کسب‌وکارها از شرکت تجارت همراه روناش به شرکت پایش و نمایش دانش منتقل شد که سرویس پوش‌پُل را ارائه کرده‌ است.

پس از این انتقال مشکلی برای کسب‌وکارهایی که با پوشه کار می‌کردند و حالا منتقل شده‌اند پیش نخواهد آمد و می‌توانند از طریق سرویس جدید تمام خدمات قبلی را دریافت کنند و همچنان نوتیفیکیشن ارسال کنند و کاربران آن‌ها از پوشه به سرویس دیگر منتقل شده و صاحبان اپلیکیشن‌ها می‌توانند مثل گذشته به تمام اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. صاحبان اکانت‌های منتقل‌شده می‌توانند از این به بعد سوالات و مشکلات فنی خود را با شرکت پایش و نمایش دانش (پوش‌پُل) درمیان بگذارند و پشتیبانی این شرکت پاسخگوی مشکلات و نیازهای کاربران خواهد بود.

ضمن اینکه کاربرانی که به سرویس دیگری منتقل شده‌اند مانعی برای استفاده از خدمات کسب‌وکاری پوشه و سرویس جدید با تعرفه‌های جدید ندارند و می‌توانند مجددا در سایت پوشه ثبت‌نام کنند و در صورت تایید از سرویس پوشه استفاده کنند.

تیم پوشه‌

این دستاوردها حاصل تلاش، کار گروهی و تلاش مستمر ما در پوشه است که امروز جمعی همدل را تشکیل داده‌ایم و کیفیت را بزرگ‌ترین هدف خود می‌دانیم. در وب‌سایت جدید پوشه هم تلاش شده همه‌چیز به ساده‌ترین شکل ممکن در دسترس مخاطب باشد و شما بتوانید در یک نگاه آنچه را که به کمک پوشه دریافت می‌کنید ببینید.

نظرات (۱۱)

مجید
۰۷ دی ۹۸ ، ۱۴:۲۶

با سلام

الان دقیقا این تغییر چه نفع و مزیتی برای ما کاربرها و توسعه دهنده ها داده !

الان این پوش پل قرار چکار کنه ؟ راه درامد جدید اضافه میکنه ! چه نیازی به تغییر بود ؟

یکم بیشتر توضیح بدید و شفاف تر

 

پاسخ:
سلام دوست گرامی
ممنون که سوال خود را برای ما ارسال کردید.

شرکت تجارت همراه روناش (پوشه)، بخشی از محصول خود را به شرکت پایش و نمایش دانش (پوش پل) فروخته است.
در ادامه تمرکز پوشه به ارائه سرویس به نرم افزارهای کسب و کاری و تمرکز پوش پل به ارائه خدمات به منتشرکنندگان تبلیغاتی خواهد بود.

فلذا کاربران هر یک از این دسته ها، می توانند شاهد خدمات با کیفیت تر و متمرکز تر در محصولات باشند.


احمد
۰۷ دی ۹۸ ، ۱۶:۲۸

زنده باد چشمک

پاسخ:
زنده باد همه‌ی سرویس‌دهنده‌های ایرانی
سینا
۰۷ دی ۹۸ ، ۱۷:۰۶

آقا وارد پنل نمیشه

پاسخ:
سلام،
لطفا مشکل‌تون دقیق تر به ‌‌support@pushe.co ارسال کنین که دوستان بررسی کنن
آرش
۰۷ دی ۹۸ ، ۱۸:۳۴

من متوجه نشدم الان برای من کاربر چه منفعت یا ضرری داره. ما از api پوشه برای ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربرهامون استفاده میکردیم. الان آدرس api ها عوض میشه؟ تغییری تو پلن پرداخت بوجود میاد؟ 

در صورتی که تغییر میکند انشالله زمانی را برای اعمال تغییرات سمت کاربرها یا مهاجرت به سرویس های دیگر در نظر گرفته اید.

پاسخ:
سلام دوست گرامی


در صورتی که شما استفاده کسب و کاری از پوشه داشته اید، در این نقل و انتقال، متاثر نخواهید شد.
اگر به اشتباه اکانت شما، به سرویس جدید (پوش پل) انتقال داده شده است، لطفا به support@pushe.co ایمیل بزنین که به پوشه بازگشت داده شوید.

هم‌چنین api ها تا مدتی با آدرس‌های قبلی و بعد از آن با آدرس شرکت جدید در دسترس خواهد بود.
حمید
۰۷ دی ۹۸ ، ۱۹:۳۱

واقعا بی مسئولیتید
یهو بدون اطلاع قبلی ما رو میفرستید یه جا دیگه؟
به چه حقی پنل و اطلاعات مارو فروختید به یه شرکت دیگه؟

 

پاسخ:
سلام کاربر گرامی
پوشه حق واگذاری تمام یا بخشی از خدماتش را به شرکتی دیگر دارد.
الان هم پنل‌های بیشتر تبلیغاتی‌ای که از پوشه استفاده می‌کرده‌اند به پوش‌پل منتقل شده‌اند.
لازم به ذکر است ارائه‌ی خدمات از سوی شرکت جدید به صاحبان پنل ادامه خواهد داشت.
پنل و اطلاعات شما مثل گذشته در اختیار خود شماست و طبق قرارداد بین پوشه و پایش و نمایش دانش شرکت ارائه‌کننده‌ی خدمت به شما تغییر کرده است.

احد
۰۸ دی ۹۸ ، ۱۰:۵۸

یعنی چی که توسعه دهنده ها و یوزرهاشون منتقل شدن به یه شرکت دیگه؟!! ما به پوشه اعتماد کردیم چه ضمانتی وجود داره که شرکت جدید بتونه از پس خدمات دهی بربیاد. این نهایت بی مسئولیتی پوشه رو میرسونه...

پاسخ:
سلام کاربر گرامی
پوشه حق انتقال تمام یا بخشی از خدماتش را به شرکت‌های دیگر دارد.
هم‌چنین در این مورد شرکتی که این مجموعه از سرویس‌ها به آن منتقل شده است از همان زیرساخت فنی پوشه‌ی سابق استفاده می‌کند و امید است مشکلی برای ارائه‌ی خدمت به کاربران نداشته باشد.
ضمناً اگر در استفاده از خدمات آن‌ها مشکلی داشتید می‌توانید با پشتیبانی شرکت جدید تماس گرفته و مشکلات را مطرح کنید.
علی
۰۸ دی ۹۸ ، ۱۷:۴۷

واقعا خیلی بی مسئولیت تشریف دارید !!!

به قول دوستمون ما به پوشه اعتماد کردیم و اپ هامون رو با پوشه منتشر کردیم اما الان به خاطر منفعت و پول باید این کار رو با ما انجام بدید !! یعنی چون ما ارتقاء ندادیم و پولی تو جیب شما نمیره پس پنل ما رو فروختید یه شرکت دیگه !

دمتون گرم کلا

پاسخ:
سلام کاربر گرامی
مجموعه‌ی خدمات و سرویس‌های تبلیغاتی پوشه به پوش‌پل واگذار شده است و مثل گذشته از سمت شرکت جدید در دسترس است.
اگر شما استفاده‌ی کسب‌وکاری و یاغیرتبلیغاتی از پوشه می‌کرده‌اید و به اشتباه به پوش‌پل منتقل شده‌اید لطفاً موضوع را با پشتیبانی پوشه مطرح کنید.
امیر
۰۸ دی ۹۸ ، ۱۹:۲۰

متاسفانه داکیومنت ها در هیچ یک از دو سایت پوشه و پوش پول وجود نداره چطور از مستندات استفاده کنیم؟

پاسخ:
سلام
مستندات مربوط به پوشه‌ی جدید در http://docs.pushe.co/ در دسترس است.
مستندات پوش‌پل هم رو هم در سایت خودشون می‌تونید پیدا کنید به این آدرس https://docs.push-pole.com/
Mohsen
۱۰ دی ۹۸ ، ۱۵:۴۱

الان اگه sdk قبلی پوشه که از چند ماه پیش رو برنامه هست رو آپدیت نکنیم دیگه پنل کاربر جدید رو نشون نمیده!! و نمیشه بهش پوش زد؟؟؟

بسته sdk قبلی کلا از کار افتاده؟

کرمی
۱۱ دی ۹۸ ، ۰۸:۵۵

سلام.

چند وقته که پیام می فرستم ارسال نمیشه. علتش چیه؟

 

میلاد
۲۳ دی ۹۸ ، ۱۴:۴۰

باسلام 
میبخشید من متوجه فرق استفاده بین کسب و کاری و تبلیغاتی نشدم؟
الان من که یک اپلیکیشن اندروید دارم در هر صورت باید از سرویس های پوش پول استفاده کنم درسته؟
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی