راهنمای ارتقا به سرویس حرفه‌ای

طبق اعلام قبلی انجام شده،‌ از امروز ۱۹ آبان ۱۳۹۷ قیمت‌گذاری سرویس پوشه تغییراتی خواهد داشت. شاید برای شما سوال شده باشد که چگونه باید پنل خود را به سرویس حرفه‌ای ارتقا دهید و یا اینکه محاسبات هزینه به چه صورت است و چگونه باید آن را پرداخت کنید.

اولین کاری که باید انجام بدهید این است که اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید. برای این کار بر روی تصویر پروفایل خود در بالا سمت چپ کنسول کلیک کنید و با انتخاب اطلاعات حساب کاربری، مشخصات مربوط به نام و نام‌ خانوادگی و کد ملی را وارد نمایید. در ادامه از شما خواسته‌شده است تا تصویر کارت ملی را بارگذاری کنید. این اطلاعات جهت انجام امور مالی و صدور فاکتور مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید

اعلام مشکل در محاسبه مخاطبین!

به دنبال برخی گزارش‌های شما همراهان پوشه مبنی بر کامل ارسال نشدن پیام‌ها، تیم فنی موضوع را به دقت بررسی کرده و متأسفانه مشخص شد در بخشی از ارسال‌ها این مشکل وجود داشته است. اعلان‌هایی که با این مشکل روبرو می‌شوند به صورت کامل ارسال نمی‌شود به طور مثال اگر شما ۱۰۰ هزار کاربر داشته باشید ممکن است که ارسال به ۸۵ هزار کاربر ارسال شود. در ابتدا از به وجود آمدن این مشکل از شما عذر‌خواهی می‌کنیم و دوستان فنی شما در پوشه تمام تلاش خود را خواهند کرد که هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

حساسیت این موضوع و مرتبط بودن آن برای افرادی که می‌خواهند از سرویس حرفه‌ای استفاده کنند باعث شد ما تغییراتی در روش محاسبه تعداد مخاطبان اعلان‌ها اعمال کنیم تا هزینه پرداختی شما مطابق با میزان واقعی ارسال باشد. لذا هنگامی که شما اعلانی را ارسال می‌کنید،‌ در ابتدا تعداد مخاطبین به شما صفر نشان داده می‌شود و به مرور در مدت زمان کوتاهی هم‌زمان با ارسال، این عدد افزایش می‌یابد و به عدد مخاطبین شما نزدیک می‌شود. در سرویس‌های حرفه‌ای پس از ارسال اعلان در ابتدا به میزان تعداد کاربران در دسترس و به صورت تخمینی از اعتبار کاسته می‌شود و پس از تکمیل شدن ارسال و دقیق شدن تعداد مخاطبین، در صورت کاهش تعداد مخاطب،‌ اعتباری که اضافه بر مقدار تخمینی از حساب‌تان کم شده، به کیف پول عودت داده می‌شود.

مجدد از بابت این مشکل از شما عذرخواهی می‌کنیم و در تلاشیم هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید

رابط جدید شما با قلب قدرتمند پوشه، کنسول!

با افتخار و خوشحالی اعلام می‌کنیم رابط کاربری جدید پوشه، کنسول، از حالا جایگزین پنل قدیمی شده که تجربه کاربری کاملا بهتری را برای شما به ارمغان آورد.

چند ماه پیش، کدهای سمت سرور پوشه را با هدف سرعت بخشیدن به فرآیند ارسال پوش به کاربر کاملا بازنویسی کردیم، از کتابخانه‌های جدیدتر استفاده کردیم و نحوه پردازش داده کاربران و انتقال‌شان به سرور را بهبود دادیم. و حالا می‌توانیم بگوییم قلبِ درون سرور پوشه، بسیار سبک‌تر، سریع‌تر و البته قوی‌تر از پیش می‌زند.

پس از آن و در چند ماه گذشته، تلاش بخش عمده تیم فنی پوشه بر این بود که نحوه تعامل شما با این قلب تازه را نیز بهبود دهیم. از متخصصان طراحی رابط کاربری کمک گرفتیم و این رابط کاربری زیبا را آفریدیم.

بیشتر بخوانید

قیمت‌گذاری جدید پوشه

بعد از سه سال حضور در کنار توسعه‌دهندگان ایرانی و سعی در ارائه خدمات با کیفیت به شما، پیش از هرچیز از یکایک کسانی که از پوشه استفاده کرده‌اند متشکریم. در کنار شما رشد کردیم و به باور روز اول‌مان که کیفیت محصول مستقل از ملیت تیم است پایبند بودیم. امروز با همراهی شما پوشه با بیش از ۷۰۰میلیون بار نصب شدن بر روی موبایل ۵۰میلیون کاربر ایرانی از طریق برنامه‌های استفاده‌کننده از پوشه و با ارسال میانگین روزانه ۲۸۶میلیون پوش نوتیفیکیشن یکی از بازیگران اصلی صنعت موبایل شده و پیچیدگی‌های فنی فراوانی را در این توسعه سریع پشت سر گذاشته است.

به گزارش آمارهای تحقیقات اخیر، پوش‌نوتیفیکیشن این روزها مهم‌ترین ابزار برای تعامل با کاربران و بازگشت آنها به برنامه است و در ایران سرویسی خدمات شایسته‌ای را در این حوزه، به برندها و کسب‌وکارهای آنلاین ارائه نمی‌دهد. بر آن شدیم که ویژگی‌ها و باید‌های لازم برای این کاربری را به پوشه اضافه کنیم که در پی این تغییرات مشتریان متفاوت و جدیدی به کسب‌وکار پوشه اضافه خواهند شد. در همین راستا علاوه بر تغییرات کلی در ظاهر پنل، امکانات جدیدی به سرویس اضافه شده است که به مرور به شما معرفی خواهند شد. بعلاوه تغییراتی در قیمت‌گذاری خدمات و همچنین روش آماردهی ایجاد شده است که در این متن بیشتر در مورد قیمت‌گذاری توضیحات داده شده است و برای آشنایی با تغییرات در زمینه آمارها می­‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید