کلید جابجایی چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید یکی از مواردی که در پنل برای شما سوال شده که چه کاربردی دارد، کلید جابجایی باشد. کلید جابجایی ترجمه شده کلمه Collapse Key هست.

برای روشن تر شدن موضوع، یک مثال برای شما می زنیم. شما یک اعلان را برای کاربران خودتون با "کلید جابجایی1" ارسال می کنید. و پس از اون اعلان دیگری رو برای کاربران با همان "کلید جابجایی1" ارسال می کنید. اگر در بین کاربران شما افرادی باشند که در این بین آنلاین نشده باشند، اعلان دوم شما جایگزین اعلان اول شما می شود و هنگامی که کاربر آنلاین می شود تنها یک اعلان و اعلان آخر فرستاده شده با آن کلید جابجایی را دریافت می کند.

استفاده از کلید جابجایی در اعلان

در پنل 4 کلید جابجایی در اختیار شما گذاشته شده است و شما می توانید اعلان های خود را در 4 صف متفاوت قرار دهید.

تنظیم کلید جابجایی در فرم اعلان پیشرفته

نظرات (۲)

حسین زمانی
۰۹ فروردين ۹۷ ، ۰۵:۱۳
سلام ممنون از توضیحاتتون یه سوال داشتم وقتی با کلیک جابه جایی ارسال می کنیم که کاربرانی که آنلاین نبوده اند فقط یک اعلان دریافت کنند ایا این اعلان جدید به این کلید جابه جایی به کاربرانی هم که قبلا با این کلید جابه جایی برای آن ها اعلان فرستاده باشیم میره یا نه ؟

اگه اعلان دوباره برای کاربران قبلی میره راهی هست از طریق پوشه که وقتی یه اعلان رو به یه سری کاربرها می فرستیم و همون اعلان رو یه مدت فقط برای کاربرانی بفرستیم که اون اعلان قبلی را دریافت نکرده اند ؟ یعنی برای کاربران میشه گفت اعلان تکراری نفرستیم ؟
پاسخ:
سلام 
ممنون که با ما درتماس هستید
1.اگر کلید جابه جایی یکسان باشد، کاربر همه اعلان ها را دریافت می کند
2.خیر در حال حاضر این امکان وجود ندارد.
نساج
۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۳:۴۵

با سلام خدمت شما

بنده با ذکر مثالی سوال خود را مطرح میکنم ،فرض کنید من هم اکنون اعلانی بر روی ۱۰ گوشی با زمان ماندگاری ۱۲ ساعت ارسال میکنم بعد گذشت زمان ماندگاری از این تعداد کاربر ۶ نفر بر روی اعلان کلیک کرده اند ،پس ۴ کاربر  باقیمانده یا اعلان را دیده اند و کلیک نکرده اند و یا چون اینترنت نداشته اند اعلان به انها نرسیده است ،حال پس از گذشت زمان ماندگاری ان کاربرانی که اینترنت نداشته اند هم اگر به اینترنت متصل شوند،،چون زمان ماندگاری اعلان گذشته دیگر اعلان به انها نمیرسد و اعلانی مشاهده نمیکنند و لی آن کاربرانی که بر روی اعلان خود کلیک نکرده اند همچنان اعلان ها روی گوشی خود می بینند(باوجود اینکه زمان ماندگاری به اتمام رسیده)   ،بنده میخوام اعلان ها پس از زمان ماندگاری دیگر بر روی گوشی  این گونه کاربران نمایش داده نشود،چه کاری باید انجام دهم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی