در مورد تغییر هزینه‌های ارسال پوش در سرویس حرفه‌ای

نزدیک به چهار سال از همراهی شما با سرویس پوشه می‌گذرد. در این مدت بیش از شش هزار برنامه‌نویس از خدمات پوشه استفاده کرده‌اند و تیم پوشه همیشه تلاش کرده تا بتواند یک زیرساخت باکیفیت و پایدار را برای سرویس‌دهی اپلیکیشن‌هایی با مجموعا ۸۰ میلیون نصب فعال و بیش از ۳۰ میلیون کاربر فعال با بالاترین کیفیت فراهم کند.

در این مدت همواره سعی بر جلب رضایت کاربران داشتیم و تلاش کردیم تا یک سرویس پایدار و مقرون‌به‌صرفه برای برنامه‌نویسان فراهم کنیم. همچنین در این مدت برخی از کاربران و همراهان پوشه به طور رایگان از خدمات پوشه بهره‌مند شده‌اند.

در سال گذشته، هم‌زمان با نوسانات قیمت ارز و روند صعودی نرخ خدمات داخلی و افزایش هزینه‌های سربار، تیم پوشه سعی کرد با تحمل فشارهای اقتصادی که در برخی موارد مثل اجاره‌ی سرورهای خارجی، هزینه‌های بسیار زیادی را به تیم وارد کرد، تغییری در کیفیت ارائه خدمات برای کاربران ایجاد نشود.

از آن‌جا که پایداری، رکن اساسی هر کسب‌‌و‌کاری است، تیم پوشه ناچار است برای پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت‌ها و همچنین حفظ کیفیت مطلوب و تضمین ارائه‌ی طولانی‌مدت خدمات، هزینه‌ی سرویس حرفه‌ای خود را تغییر دهد. به این ترتیب هزینه‌ی ارسال پوش برای کاربران سرویس کاربردی همچنان رایگان خواهد بود و برای کاربران سرویس حرفه‌ای از ۱ ریال به ۲ ریال تغییر خواهد کرد. این تغییر از روز یکشنبه ۹ تیر ماه سال جاری رخ خواهد داد.

همراهان پوشه می‌توانند طبق پیشنهادی که در زیر آمده است، تا مدتی بنابر هزینه‌کرد سابق از سرویس‌های پوشه استفاده کنند.

پیشنهاد پوشه برای کاربران:

موجودی همه‌‌ی کاربران پوشه در حساب‌های کاربری‌شان در ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه هشتم تیر ماه دو برابر خواهد شد. به این ترتیب در صورتی که موجودی حساب شما در این ساعت ۱ میلیون تومان باشد، پوشه این موجودی را دو برابر کرده و حساب کاربری شما ۲ میلیون تومان موجودی خواهد داشت. 

لازم به ذکر است که این افزایش دو برابری هیچ محدودیتی نخواهد داشت و هر میزان که در پنل شما موجودی ریالی باقی مانده‌ باشد، دو برابر خواهد شد. به این ترتیب از امروز یک هفته فرصت خواهید داشت تا با شارژ حساب خود تا روز شنبه، موجودی خود را دو برابر افزایش دهید.


با سپاس از همراهی شما


نظرات (۱)

Agahi90.iR
۰۶ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۴۳

بسیار کاربرد جالبی داره نوتفیکیشن و میتونه یه حالت شتاب دهنده به پروژه مورد نظر بده سپاس گزار از شما موفق باشید

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی