نحوه‌‌ی محاسبه‌ی حذف‌ها در پنل پوشه

با سلام


در این پست بلاگ می‌خواهیم در مورد فرایند محاسبه و تشخیص حذف‌ها در پوشه توضیح دهیم.


تشخیص نصب‌های حذف شده در پوشه، برخلاف فرایند تشخیص نصب‌ها به صورت realtime و لحظهای انجام نمی‌شود. در واقع ما و هیچ نرم‌افزار و سرویس دیگری راه‌حلی برای تشخیص حذف یک نرم‌افزار از روی موبایل کاربران در دست نداریم (البته به جز برنامه‌های مدیریت برنامه‌ها در اندروید که خود، برنامه‌ها را حذف می‌کنند و موارد اینچنین).

اما آمار کلی نصب‌‌ها برای کاربران و کسب‌و کارها کافی نیستند، به همین علت ما با استفاده از چند روش مختلف اقدام به تشخیص حذف نصب اپلیکیشن‌ها می‌کنیم که دو مورد اصلی آن را در زیر توضیح می‌دهیم.

بیشتر بخوانید

پوشه نوتیف: بزرگترین و مطمئن‌ترین سامانه تبلیغات نوتیفیکیشنی

به نام خدا 

سامانه «پوشه نوتیف» محصولی از مجموعه پوشه است.

اولین محصول این مجموعه که سامانه پوشه باشد، زیرساختی است که به دارندگان نرم‌افزارهای موبایل این امکان را می‌دهد که بتوانند به کاربران نرم‌افزارهای خود اعلان (نوتیفیکیشن) ارسال کنند و از این طریق با آن‌ها در ارتباط باشند. در حال حاضر پوشه بزرگترین زیرساخت جهت ارسال اعلان (نوتیفکیشن) در کشور محسوب می‌شود.

این قابلیت بخصوص برای اطلاع‌رسانی قابلیت‌های جدید برنامه یا انتشار و در دسترس بودن نسخه جدید، پیشنهاد خرید یا تخفیف از درون برنامه، و امثال این‌ها بسیار مفید است. یکی از موارد استفاده از این قابلیت، اطلاع‌رسانی درباره نرم‌افزارهای دیگر صاحب نرم‌افزار یا اطلاع‌رسانی در مورد انواع محصولات یا کسب و کارها می‌باشد.

بیشتر بخوانید