تاپیک چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

شاید در فرم ایجاد اعلان پیشرفته و در صفحه انتخاب مخاطبان، عنوان ارسال به تاپیک را دیده باشید و برای شما سوال شده باشد که تاپیک چیست و چه کاربردی دارد؟

تاپیک برای دسته بندی کاربران شما صورت میگیرد تا بتوانید پیامها را بر اساس علاقمندی آنها ارسال کنید. سعی می کنیم این مورد را در قالب یک مثال برای شما بیان کنیم. فرض کنید شما یک اپلیکیشن خبری دارید و از کاربر خود سوال می کنید که به چه اخباری علاقمند است (سیاسی، ورزشی، علمی و ...). پس از اینکه کاربر علائق خود را انتخاب کرد شما می توانید به هنگام ارسال پیام ها، با توجه به موضوع پیام آن را تنها برای افرادی ارسال کنید که به آن موضوع علاقه داشته اند.

چگونه تاپیک را پیاده سازی کنیم؟

استفاده از این امکان نیاز دارد تا شما در اپلیکیشن خود راهکارهایی را برای عضویت افراد در دسته هایی که شما تعریف می کنید را قرار دهید. در کتابخانه پوشه دو تابع برای عضویت و لغو عضویت در تاپیک ها وجود دارد. برای عضو کردن کاربری در یک دسته یا تایک میتوانید از تابع عضویت استفاده کنید:
بیشتر بخوانید

چگونه قبل از ارسال برای خودمان پیام آزمایشی ارسال کنیم؟

شاید شما هم قبل از اینکه یک پیام را برای تمام کاربرانتان ارسال کنید، این سوال را داشته باشید که کاربر شما پیام را چگونه می بیند؟ در فرم های ارسال اعلان ساده و پیشرفته، یک دستگاه شماتیک قرار داده شده است که تا حد خوبی به شما ظاهر پیام را نشان می دهد.

پیش نمایش اعلان در فرم ایجاد اعلان

بیشتر بخوانید