بیسیک۴اندروید: استفاده از پوشه با سایر کتابخانه های گوگل (مپ، ویژن، آنالیتیکس و ....)

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران پوشه در محیط بیسیک۴اندروید زیاد با آن مواجه می شوند، مشکل تداخل کتابخانه های پوشه با کتابخانه های مورد نیاز سایر سرویس های گوگل است. مثلا وقتی از گوگل مپ یا گوگل آنالیتیکس همراه با پوشه استفاده می کنند با خطای 

UNEXPECTED TOP-LEVEL EXCEPTION:
java.lang.IllegalArgumentException: already added: Lcom/google/android/gms/gcm/....

مواجه می شوند.

خوشبختانه به علت اینکه امکان اضافه کردن کتابخانه های مورد نیاز به پروژه از طریق maven repository در بیسیک۴اندروید نسخه ی ۶ به بالا فراهم شده است،‌ این مشکل در حال حاضر به راحتی برطرف می شود.

بیشتر بخوانید

فیلم های آموزشی پوشه

دوستان خوبمون در سایت آموزشی ویادولوپرز، اقدام به تهیه فیلم های آموزشی پوشه کرده اند که به مرور لینک اونها رو در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دیم. دیدن فیلم های ارسال اعلان ساده و پیشرفته رو به شما توصیه می کنیم تا با همه امکانات ارسال پنل آشنا بشید.



راه اندازی سرویس پوشه در اندروید استودیو


ارسال نوتیفیکیشن ساده با پوشه


ارسال نوتیفیکیشن پیشرفته با پوشه – قسمت اول


ارسال نوتیفیکیشن پیشرفته با پوشه – قسمت دوم


بیشتر بخوانید

کلید جابجایی چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید یکی از مواردی که در پنل برای شما سوال شده که چه کاربردی دارد، کلید جابجایی باشد. کلید جابجایی ترجمه شده کلمه Collapse Key هست.

برای روشن تر شدن موضوع، یک مثال برای شما می زنیم. شما یک اعلان را برای کاربران خودتون با "کلید جابجایی1" ارسال می کنید. و پس از اون اعلان دیگری رو برای کاربران با همان "کلید جابجایی1" ارسال می کنید. اگر در بین کاربران شما افرادی باشند که در این بین آنلاین نشده باشند، اعلان دوم شما جایگزین اعلان اول شما می شود و هنگامی که کاربر آنلاین می شود تنها یک اعلان و اعلان آخر فرستاده شده با آن کلید جابجایی را دریافت می کند.

استفاده از کلید جابجایی در اعلان

در پنل 4 کلید جابجایی در اختیار شما گذاشته شده است و شما می توانید اعلان های خود را در 4 صف متفاوت قرار دهید.

تنظیم کلید جابجایی در فرم اعلان پیشرفته

بیشتر بخوانید