به نام او
اگر مخاطب این پست هستید، یا باید تبلیغ دهنده باشید، یا توسعه دهنده آندروید.
تبلیغ دهندگان به دنبال بازدهی هستند و برنامه نویسان به دنبال درآمد. دقت کنید که هر چه بازدهی تبلیغ بیشتر باشه، تبلیغ دهنده حاضر است بیشتر هزینه کند و توسعه دهنده بیشتر سود می برد. ولی اگر بازدهی پایین بیاید بعد از مدتی، تبلیغ دهندگان دیگر سراغ تبلیغات با پوش نوتیفیکیشن نمی آیند و به تبع آن درآمد توسعه دهنده نیز کم میشود.
حالا سوال اینجاست که چطور باید سراغ تبیلغات پوش نوتیفیکشن بریم.
هر تبلیغی یک گروه مخاطب داره خاص خودش دارد. کمتر پیش می آید که یک موضوع برای همه جذاب باشد، شما باید سعی کنید که با توجه به موضوع پوش نوتیفیکیشن گروه مخاطب های خودتان را پیدا کرده و برای آنها پوش نوتیفیکشن را ارسال کنید. برای مثلا اگر می خواهید تبلیغ یک رستوران در تهران را برای کاربرانتان بفرستید، فقط به آنهایی که در تهران هستند پوش را ارسال کنید، چرا که مطمئنا این تبلیغ برای یک نفر در شیراز آزار دهنده است.
در محتوایی که برای کاربرتان ارسال می کنید صداقت را حفظ کنید. اگر این کار را نکنید، در طول زمان تعداد کلیک بر روی اعلان های شما کمتر می شود، و بازدهی تبلیغات شما کم می شود.
بررسی ها نشان داده که اعلان های طولانی کمتر توجه کاربر را به خود جلب می کند. پس تا جایی که می شود سعی کنید که "کم گوی و گزیده گوی" را به اجرا بگذارید
هر کاربر چندین اپلیکیشن بر روی موبایل خود دارد و روزانه ده ها نوتیفیکیشن دریافت می کند، پس برای اینکه او توجه مناسبی به اعلان های شما بکند، بهتر است کمتر مزاحم او شوید تا در طول زمان بتوانید نوتیفیکیشن های پر بازده تری رو ارسال کنید.
- زمان ارسال را درست انتخاب کنید
در ارسال پوش نوتیفیکیشن دقت داشته باشید که چه ساعاتی مناسب است. مثلا ساعت 3 نصف شب، زمان مناسبی برای ارسال پوش نوتیفیکیشن نیست.
اگر حوصله و ابزار لازم برای اینکار را در اختیار ندارید، بهتر است تبلیغات انجام ندهید، چرا که بعد از مدتی کاربران شما دیگر به اعلان ها توجهی نشان نداده و نرم افزار شما رو حذف خواهند کرد. پس مراقب این شمشیر دو لبه باشید.
خوش باشین
نظرات (۱۸)