راهنمای ارتقا به سرویس حرفه‌ای

طبق اعلام قبلی انجام شده،‌ از امروز ۱۹ آبان ۱۳۹۷ قیمت‌گذاری سرویس پوشه تغییراتی خواهد داشت. شاید برای شما سوال شده باشد که چگونه باید پنل خود را به سرویس حرفه‌ای ارتقا دهید و یا اینکه محاسبات هزینه به چه صورت است و چگونه باید آن را پرداخت کنید.

اولین کاری که باید انجام بدهید این است که اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید. برای این کار بر روی تصویر پروفایل خود در بالا سمت چپ کنسول کلیک کنید و با انتخاب اطلاعات حساب کاربری، مشخصات مربوط به نام و نام‌ خانوادگی و کد ملی را وارد نمایید. در ادامه از شما خواسته‌شده است تا تصویر کارت ملی را بارگذاری کنید. این اطلاعات جهت انجام امور مالی و صدور فاکتور مورد نیاز است.

بعد از اینکه اطلاعات حساب کاربری را تکمیل کردید،‌ بر روی قسمت سرویس‌ها کلیک کنید.

در اینجا شما می‌توانید بین سرویس‌های پوشه انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر شما بخواهید از لینک اشتراک‌گذاری استفاده کنید و یا اینکه روزانه بیش از دو اعلان به کاربران خود ارسال نمایید باید طرح حرفه‌ای را انتخاب کنید. بعد از انتخاب سرویس حرفه‌ای شما می‌توانید به قسمت امور مالی مراجعه کرده و بعد از افزایش اعتبار نسبت به ارسال اعلان اقدام کنید. هم‌چنین برای مراجعه مجدد به قسمت مالی می‌توانید بر روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید و امور مالی را انتخاب نمایید.

لطفا پیش از انتخاب سرویس حرفه‌ای به موارد زیر دقت کنید:

  • بعد از اینکه سرویس حرفه‌ای را انتخاب کنید،‌ تا ۳۰ روز امکان تغییر به سرویس کاربردی را ندارید.
  • در زمان دوره آزمایشی،‌ امکان انتقال اپلیکیشن وجود ندارد.
  • اگر شما پیش از ارتقا به سرویس حرفه‌ای و در سرویس کاربردی پیامی ارسال کنید،‌ حتی پس از ارتقا امکان دریافت لینک اشتراک‌گذاری اعلان‌های ارسال شده قبلی در سرویس کاربردی را ندارید
  • در سرویس حرفه‌ای برای اینکه بتوانید اعلان ارسال کنید باید کیف پول شما مثبت باشد. به عبارت دیگر اگر شما اعلان ارسال کنید و اعتبار کم داشته باشید،‌ اعلان شما ارسال می‌شود ولی برای ارسال بعدی باید افزایش اعتبار دهید.
  • توجه داشته باشید اگر چند اعلان زمان‌بندی شده داشته باشید و اعتبار شما برای همه آن‌ها کافی نباشد،‌ به هنگام ساخت اعلان خطایی به شما داده نمی‌شود. در زمان ارسال محاسبات مالی انجام می‌شود و اگر برای ارسال اعلانی اعتبار کافی نباشد، آن اعلان ارسال نمی‌شود.
  • اگر بعد از گذشت یک ماه تمایل داشته باشید به سرویس کاربردی منتقل شوید، در صورتی این امکان وجود دارد، که حساب مالی شما منفی نباشد و به عبارتی بدهی نداشته باشید.
  • اعتبار مورد نیاز برای هر ارسال به صورت دقیق در زمان ارسال اعلان محاسبه می‌شود و ممکن است کمتر از آمار نشان داده به شما در پنل باشد.
  • شمارش تعداد برای قرار گرفتن در سرویس کاربردی به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه محاسبه می‌شود. به عبارت دیگر اگر به هر صورت شما در یک روز بیش از دو اعلان به کاربران‌تان ارسال کردید،‌ محدودیت هفتگی ۱۴ اعلان و ماهانه ۶۰ اعلان برای‌تان در نظر گرفته می‌شود.


لطفا اگر پس از مطالعه این مطلب هنوز سوالی در ذهن شما بود با ایمیل support [at] pushe.co از ما بپرسید.

نظرات (۱۶)

همکاران پوش
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۰:۱۹
سلام.کارت ملی واسه چی دقیقا؟
خب بدون کارت ملی هم میشه حساب رو شارژ کنیم
کارت ملی واسه مالیات هست؟
پاسخ:
به نام خدا

سلام دوست گرامی
بله فعلا بدون کارت ملی هم می توان حساب رو شارژ کرد
ولی بنا به دستور مقام قضایی ما مجبور به اخذ کارت ملی کاربران هستیم. 

زکریا خسروی زاده
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۱:۰۷
سلام
شما دارین بدترین حالت ممکن رو انجام میدین ،‌همون اول میگفتین سرویس ما پولیه نه رایگان که ما هم تکلیف خودمون رو بدونیم ، الان حتی برا اطلاع برای بروز رسانی اپلیکیشن باید پول بدیم واقعا این دیگه آخرشه


پاسخ:
به نام خدا

سلام دوست گرامی،
پوشه همچنان رایگان می باشد، اما دقت کنید که در طرح رایگان می توانید روزانه ۲ پیام برای کاربران خود ارسال کنید.
فلذا برای ارسال پیام به روز رسانی برای کاربرانتان نیازی به پرداخت هزینه ندارید. 

با احترام


ممد حمد
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۱:۰۹
 "بنا به دستور مقام قضایی ما مجبور به اخذ کارت ملی کاربران هستیم. "
چه دستور قضایی؟
میشه بیشتر توضیح بدبد؟

پاسخ:
به نام خدا



سلام دوست گرامی

ممنون که پیام خود را با ما مطرح کردید.

در یکی از تراکنش‌هایی که کاربری قبلا در سایت پوشه داشت، مشکلی پیش آمد که بازپرس پرونده، از ما کد ملی و اطلاعات هویتی فرد را خواست. ما نیز اطلاعات شناسایی آن شخص را نداشتیم و به همین علت ما را مقصر دانستند. فلذا از آن پس اطلاعات کارت ملی را از حساب افراد می‌گیریم. به این مورد اعتراض کرده‌ایم و امیدواریم این مسئله برطرف شود، در صورتی که این مشکل حل شود، ما نیز این گزینه را از حالت اجبار درخواهیم آورد.
امیر
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۱:۳۴
با سلام وخسته نباشید

لطفا بخش آپلود تصویر کارت ملی را چک کنید (اولا برای آپلود آیکون اماده شده است نه تصویر کارت ملی!)چون سایز طول و  عرض یکی در نظر گرفته شده است..و ثانیا کلید آپلود کار نمی کند.
پاسخ:
به نام خدا

سلام،
ممنون از اینکه این مشکل رو گزارش دادین
ان‌شاءالله تا دقایقی دیگر مورد برطرف خواهد شد
علیرضاشون
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۱:۳۸
از کجا اقدام کنیم ؟
پاسخ:
در سمت چپ نوار بالای صفحه روی عکس تان و سپس گزینه حساب کاربری کلیک کنید.
در پایین این صفحه می‌توانید تصویر کارت ملی خود را آپلود کنید.
رضا رضا
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۲:۰۲
سلام بنده پنل رو شارژ کردم اعلان میفرستم پول کم میشه اما ارسال نمیشه علت چیه؟
پاسخ:
سلام
متاسفانه ایمیل خود را وارد نکرده اید و نمی‌توان حسابتان را بررسی کنم.
لطفا به همکارانم تیکت بزنید تا مشکل شما را حل کنند.
مهران ارزانی
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۳:۳۱
به نام خدا سلام
لطف کنید اموزش انتقال اپ رو سرویس دیگه رو هم بدین

پاسخ:
به نام خدا

سلام کاربر گرامی
امکان انتقال اپلیکیشن از پوشه محیا نمی باشد.

با احترام

کیا
۲۰ آبان ۹۷ ، ۰۰:۱۹
سلام
قضیه 14 روز استفاده رایگان چی شد؟
الان ما اگه سرویس حرفه ای رو انتخاب کنیم تا 14 روز بدون شارژ حساب میتونیم استفاده کنیم؟
یا باید بلافاصله شارژ کنیم؟
یا اصلا بدون انتخاب سرویس حرفه ای در همین سرویس عادی میتونیم 14 روز مانند سرویس حرفه ای استفاده کنیم؟
پاسخ:
به نام خدا

سلام کاربر گرامی

از تاریخ ۶ آبان لغایت ۱۹ آبان طرح حرفه ای به صورت رایگان در اختیار توسعه دهندگان قدیمی بوده است و بعد از آن باید نسبت به انتخاب طرح کاربردی یا حرفه ای اقدام شود. 

با احترام
مجید
۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۴:۰۶
با سلام
با این تفاسیر وقتی پنل رو حرفه ایی میکنیم چرا از امکانات رایگان محروم میشیم ؟!
یعنی چون پنل ما حرفه ایی شده حتی بخوایم پیام اپدیت یا اطلاع رسانی را به اپ های خودمون هم بدیم باید هزینه بدیم ؟ و  اونی که پنل رو حرفه ایی نکرده بدون هزینه نیتونهرپیا ابدیت یا اطلاع رسانی ارسال کنه 
چرا این امکان رو برای پنل حرفه ایی ام نذاشتید ؟
حداقل همون دو تا ارسال رو تو پنل حرفه ایی هم رایگان کنید
اصل پوشه و سیستم نوتیفیکیشن بر این بودکه بشه رایگان با کاربر برای اپدیت یا اطلاع رسانی ارتباط برقرار کرد و حالا ما ها استفاده تبلیغاتی هم نیکنیم دلیل ننیشه از اون بخش محروم شیم

پاسخ:
به نام خدا

سلام کابر گرامی
در طرح حرفه ای هر ارسال ۱ ریال هزینه دارد و در طرح رایگان ۲ ارسال در روز رایگان است. 
پیام به روز رسانی نیز یک اعلان است که مشمول شرایط بالا می شود

با احترام

محمد
۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۹
سلام
سرویس حرفه ای رو گرفتم
اعتبار رو هم افزایش دادم
حالا هرچی روی دکمه قبول برای اشتراک گذاری اعلان کلیک میکنم چیزی نمیاد ؟ لطفا رسیدگی کنید
پاسخ:
به نام خدا

سلام کاربر گرامی

اگر اعلان در پنل رایگان زده شده باشد،‌امکان گرفتن لینک اشتراک گذاری برای آن وجود ندارد. 
شما تنها می توانید برای اعلان هایی لینک اشتراک بگیرید که به صورت پولی زده شده است.

با احترام

Ramin
۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۳:۱۷
سلام 
یوزرهایی که امروز قبل از ارتقا پوشه ارسال انجام دادند و الان پس از ارتقا و  فعال کردن سرویس حرفه ای و همچنین افزایش اعتبار قادر به دریافت لینک ارسالهای امروز نیستند چگونه باید لینک دریافت کنند.
 
پاسخ:
به نام خدا

سلام
لینک اشتراک گذاری اعلان های قدیمی برای ساعاتی از دسترس خارج بود که مشکل حل شد و در دسترس است 

با احترام

ayoob
۲۱ آبان ۹۷ ، ۰۱:۵۴
سلام وقتی برنامه جدید اضافه میکنم روند اموزش رو طی میکنم
مرحله اخر تست و عیب یابی  گفتید بعد از نصب دکمه بررسی رو بزنیم اما دکمه بررسی اصلا نیست
پاسخ:
به نام خدا

سلام
در کنسول جدید فعلا گزینه بررسی وجود ندارد و اگر شما مراحل نصب را به درستی طی کرده باشید
در کمتر از ۱ دقیقه در صفحه نصب ها، می توانید نصب خود را مشاهده نمایید. 
ان‌شاءالله این مورد نیز به زودی به کنسول اضافه خواهد شد
Ramin
۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۴:۱۰
Ramin
۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۳:۱۷
سلام 
یوزرهایی که امروز قبل از ارتقا پوشه ارسال انجام دادند و الان پس از ارتقا و  فعال کردن سرویس حرفه ای و همچنین افزایش اعتبار قادر به دریافت لینک ارسالهای امروز نیستند چگونه باید لینک دریافت کنند.
 

پاسخ:
۲۱ آبان ۹۷، ۱۰:۴۵
به نام خدا

سلام
لینک اشتراک گذاری اعلان های قدیمی برای ساعاتی از دسترس خارج بود که مشکل حل شد و در دسترس است 

با احترام

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
سلام 
مشکل برطرف نشده 
لینک های روزهای قبل قابل دسترسی هستند ولی لینک های دیروز کماکان قابل دسترسی نیست
من دیروز صبح با پنل پوشه قبلی ارسال انجام دادم و دیروز عصر موفق به ارتقا به پنل جدید و فعال سازی سرویس حرفه ای و خرید اعتبار شدم الان به لینک ارسالی قبل از ارتقای دیروز دسترسی ندارم. لطفا راهنمایی کنید 

پاسخ:
به نام خدا

سلام دوست گرامی
پیام هایی که صبح ارسال کرده بودید، بعد از اعمال طرح جدید بوده و به صورت رایگان برای شما ارسال شده است. فلذا برای آنها امکان گرفتن لینک اشتراک وجود ندارد.

با احترام

Taha
۲۸ آبان ۹۷ ، ۰۱:۳۸
چرا امار حذف  کل اپ رو برداشتید ما نباید بدانیم تبلیغی که انجام دادیم چقدر کاربر نصب و حذف کرده که بتونیم تحلیل کنیم اپمون رو کنسول جدید شما ظاهرا دان دیت شده نه اپدیت لطفا بررسی کنید 
Telegram
۰۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۳۲
سلام
در پنل جدید چطور باید یک برنامه را به پنل دیگر منتقل کنیم ؟
پاسخ:
سلام
ممنون که با ما در تماس هستید
در این پست بلاگ توضیحات مربوط به روش انتقال داده شده، 
موفق باشید
m
۲۱ آذر ۹۷ ، ۲۲:۴۷
سلام
ما که از برنامه سازها استفاده میکنیم در هنگام ثبت اپلیکیشن جدید قسمت تعیین شناسه کدوم مورد رو باید انتخاب کنیم
لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ:
سلام
متاسفانه ایمیل تون رو وارد نکردید که بتونم شما رو به تیم پشتیبانی ارجاع بدم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی