وب پوش پوشه، کامل تر از گذشته در اختیار شماست.


در روزهای پایانی سال 1397 پوشه از سرویس وب پوش خود به طور کامل رونمایی کرد. این خدمت پیش از این نیز در اختیار تعدادی از کاربران قرار داشت اما با تلاش تیم فنی پوشه این سرویس اکنون با امکاناتی بیشتر از گذشته و با ظاهر گرافیکی بسیار زیباتر در اختیار همه‌ی کاربران قرار دارد. پیش از این در این مطلب از بلاگ پوشه از مزایای استفاده از وب پوش صحبت کردیم و حالا با رونمایی از نسخه‌ی جدید وب پوش پوشه، شما می‌توانید با ایجاد یک تعامل موثر با کاربران سایت خود به افزایش نرخ بازگشت و افزایش وفاداری کاربران کمک کنید.

کاربران گرامی می‌توانند برای استفاده از سرویس وب پوش در کنسول خود به آدرس https://console.pushe.co/applications/web مراجعه کنند. از جمله ویژگی‌های این سرویس علاوه بر ظاهر کاربری زیبا  می‌توان به امکان مشاهده‌ی پیش نمایش اعلان قبل از ارسال اشاره کرد. همچنین پس از طراحی اعلان شما می‌توانید آن را به‌طور آزمایشی برای خود ارسال نموده و پس از بررسی و تایید نهایی نسبت به ارسال آن برای کاربران خود اقدام نمایید.



همان‌گونه که در این مطلب از بلاگ پوشه خواندید برای طراحی یک پوش نوتیفیکیشن مناسب باید نکاتی را رعایت کنید. استفاده از تصاویر مناسب، رعایت اختصار در طول متون ارسالی، زمان ارسال اعلان و استفاده از دکمه‌ی call to action  مناسب به شما کمک می‌کند تا اعلان جذاب‌تری برای مخاطب خود ارسال نمایید. پوشه این امکان را برای شما قرار داده است تا بتوانید دو دکمه‌ی call to action با قابلیت هدایت به صفحه‌ی فرود دلخواهتان بسازید و کاربران متفاوتی را هدف گیری، و هر یک را به مقصد مورد نظرتان هدایت نمایید.


در پست‌های آتی بلاگ پوشه از ظرفیت‌های وب پوش در بازاریابی دیجیتال خواهیم گفت و این که چگونه می‌توانید با طراحی و ارسال اعلان‌هایی جذاب برای مخاطبان سایت، کاربران غیر فعال خود را مجددا تبدیل به مشتری وفادار کنید.


نظرات (۳)

علیرضا امراللهی
۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۱۸
فکر میکنم به راحتی میتونه جایگزین onesignal بشه ، فقط یخورده تلاش میطلبه :)
پاسخ:
سلام  خیلی ممنونیم از حسن نظرتون دوست عزیز


میلاد شکری
۲۳ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۳۹
سلام
من وب پوش هرچی میفرستم فقط برای یک یوزرم میره و بعد بالاش میزنه تستی با اینکه اصلا تستی نفرستادم
و هیچ بخشی هم نگفته چرا ارسال رو میزنه تستی
من هم رو گوشی هم رو لبت تاب(دو موروگر) سابسکرایپ کردم اما فقط برای یکشی میاد که لاگین پنلم
راهنمایی کنید لطفا
پاسخ:
سلام وقتتون بخیر

برای این که تیم فنی پوشه بتونه شما رو به دقت راهنمایی کنه لطفا به پشتیبانی ما ایمیل بفرستین و مساله رو مطرح کنین.

support@pushe.co
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی