به برنامه‌هایی که از وان سیگنال آورده‌اید، پوش بزنید!

تا دیروز می‌توانستید برنامه‌هایی را که در وان سیگنال داشتید به پوشه انتقال دهید، از امروز برای برنامه‌های اندرویدی که از وان سیگنال به پوشه انتقال داده‌اید پوش ارسال کنید!


برای ارسال پوش به برنامه‌های انتقالی‌تان، به کنسول پوشه بروید و از امکاناتی که برای این برنامه‌ها آماده شده استفاده کنید. مشاهده می‌کنید امکاناتی که در برنامه‌های انتقالی از وان‌سیگنال در دسترس نیست با علامتی مشخص شده اند.


به کمک کنسول پوشه می‌توانید برای برنامه‌های انتقالی از وان سیگنال پوش با تیتر، متن و آیکون اعلان، و البته پوش با عکس بزرگ ارسال کنید. قابلیت زمان‌بندی ارسال اعلان هم برای تمام این پوش‌ها تعریف شده است.

به علاوه این نوع از اعلان، بیشتر عملکردهای کلیک روی پوش را به شما ارائه می‌دهد، که می‌توانید آن‌ها را در عملکردها مشاهده کنید.



توجه داشته باشید که آمار دریافت اعلان در سمت کاربران به شما اطلاع داده می‌شود، اما آمار کلیک روی پوش را در دست نداریم. چراکه آمار رسیدن پوش به کاربر توسط گوگل به پوشه داده می‌شود اما بسته‌های شمارش تعداد کلیک پوش، به سرورهای وان سیگنال برمی‌گردد و پوشه به آن‌ها دسترسی ندارد.


با پیاده سازی پوشه در برنامه‌تان علاوه بر این امکان از دیگر امکاناتی که در کنسول در اختیارتان گذاشته‌ایم، مانند فیلترهای بومی داخلی مثل شهرهای ایران یا اپراتور تلفن، یا فیلتر کاربران بر اساس بازدیدشان از برنامه و رویدادهایی که تعریف می‌کنید، استفاده کنید.

نظرات (۱)

علی
۲۲ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۱۴
درود
لطفا از فریمورک فلاتر Flutter که بر پایه زبان دارت و توسط گوگل نوشته شده هم پشتیبانی بکنید. 

https://docs.flutter.io/
پاسخ:
سلام دوست عزیز به  تیم فنی منتقل می کنیم نظر شما رو. ممنون از این که پیشنهاداتتون رو با ما در میون میزارین.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی