اخطاریه مربوط به برخورد با بدافزار ها

به نام خدا
سلام به دوستان پوشه

متاسفانه علی رغم هشدارهای متعدد، همچنان برخی از توسعه دهندگان نسبت به انتشار اپلیکیشن های هیدن(مخفی شونده آیکون) اقدام می کنند.
این امر علاوه بر مزاحمتی که برای کاربران تلفن های همراه ایجاد کرده است، باعث شده برخی از آنتی ویروس ها نسبت به کتابخانه پوشه حساس شوند.به همین دلیل جهت جلوگیری از تحت تاثیر قرار گرفتن توسعه دهندگانی که به درستی از پوشه استفاده می کنند و جلوگیری از حذف کاربران آنها توسط آنتی ویروس ها، از امروز با هر گونه اپلیکیشن هیدن و بدافزار مطابق با شرایط استفاده سرویس پوشه، به "شدت" برخورد خواهد شد.
این اقدام نیارمند همکاری شما دوستان نیز می باشد. لطفا جهت تسریع در شناسایی این اپلیکیشن ها، پکیج نیم و فایل نصبی برنامه مشکوک را به ایمیل support [at] pushe [dot] co ارسال فرمایید.

با تشکر از همکاری شما دوستان

نظرات (۲)

حمید
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۲:۰۹
الان هزینه این همه ریزش کاربر مارو کی باید بده؟؟؟؟
همش حرف میزنید؟
اینهمه بهتون گفتن توسعه دهنده ها
تا ویروسی شدن اپ مردم پیش رفت و حالا به اقدام افتادید
این بی مسئولیتیتون خیلی بده
شک نکنیداگر ادامه پیدا کنه سرویس های دیگری برای میزبانی پوش ما وجود دارن

پاسخ:
سلام
ما از همون اول اقدامات لازم برای برخورد رو انجام دادیم و فکر نمیکنیم قصوری از سمت ما وجود داشته باشه.
از همون ابتدای این ماجرا ما با تمامی آنتی ویروس ها مکاتبه داشتیم اما متاسفانه بدلیل مسائل مربوط به تحریم خیلی طول کشید تا پیگیری لازم رو انجام بدن.
زمان انتشار پست های عمومی مربوط به این موضوع هم بر اساس صلاحدید شرکت،پس از پیگیری های لازم بوده تا دیگه از این به بعد و با توجه به تذکرات داده شده در مورد برخورد های جدی،کسی بهونه ای نداشته باشه.
با این ایمیل شما پنلی در سیستم ما وجود نداره و اگر احساس میکنید ریزش غیرعادی ای داشتید میتونید به support@pushe.co ایمیل بزنید تا تیم فنی بررسی کنن.
موفق باشید

 
نیما محمدیان
۲۷ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۵۹
واقعا شرماور هست که یه عده به جای همکاری و مشارکت به فکر خرابکاری هستن که یه شرکت معتبر مثل پوشه رو بدنام کنن به نظر من یه سیستم محافظ برای سایت پوشه لازم و ضروری هست به سایت رو در برابر این افراد نادان محافظت کنه خدا این افراد رو لعنت کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی